2011年2月10日木曜日

CP4U CT work #52

皆さんこんにちは。
今回がCP4UのCTとして初めての投稿になります。
とてもドキドキしています!
Hi, everyone!
This is  my first  contribution as CP4U Creative Team!
I'm soooo exited ;-)


今週は、Newクリエイティブチームの3人がそれぞれお題を出し、
3つの要素を取り入れることになりました。
(ペイントをする、縫い縫いする、サークルを取り入れる)
This week, we had three elements that we had to incorporate.
Three new CT supply a prompt one by one each.
(use paint,sewing,and using circle)


こちらが私のレイアウトです。
Here is my Layout.



白いパターンペーパーの四隅をブルーのアクリルで色づけしました。
それと''cold''の文字のチップボードも紫に塗っています。
写真のマット部分の端を手縫いで縫い、
丸いレースを半分にカットして2箇所に使用しました。
 I painted the four corners of white PP with blue paint,
and the white cardboard (a letter of ''cold'' of the title)
 in purple.
Sewed PP under the photograph by hand,
Cut a round lace for half.


今回のお題はそんなに難しい~!って感じではないと思うので
ぜひ皆さんもご参加お待ちしています(^^)
I think that it's not so difficult to create a layout
including ''using paint'' ''sewing'' ''using circle'' ;-)
Let's play with us ;-)!! 

見てくださりありがとうございました!
Thanks for dropping by!

0 件のコメント:

コメントを投稿