2011年1月16日日曜日

fly a kite

コスモのペーパーを使って、
長男くんが凧揚げをしているときの写真をLOにしました。
凧の絵柄が和なので、なんとなくこのコスモのかっこいい感じに合うかなーと。

I made a LO using CosmoCricket's product.
(PaternPaper and Chipboad.)

This is a photograph when my son does a kite-flier.

作ってみたら
なんだかとっても平面的でのっぺりした感じに・・

いつも花とかメタルとか立体的な飾りを使うことが多いのでこういうのがすごーーーーく落ち着かない。けど今回はあまり余計なパーツをつけたくなかったので苦肉の策ということで写真やチップボードをやたらとポップアップさせてみました(汗)
Because It became superficial,
photograph and chipboard are popupped
and attached a three-dimensional impression.

I think that  Cosmo's cool color and Retro patern were matched Japanese style.


 
<おまけ>
あまったほかの写真とペーパーはLサイズのレフィルにいれました。
I put the photograph and the paper which remained in pocket of the L size.


あまった写真を簡単に整理できるのですごく気に入っています(^^)
端切れ紙とカードストックがあれば作れるので☆☆
 If there are little paper and card stock,
I can easily make it.


Thanks for looking! ;O)

0 件のコメント:

コメントを投稿